10:15
Այցելուների ընդունելությունը աշխատավայրում

Այցելուները հիմնարկի աշխատողից ակնկալում են գործնականություն, սիրալիրություն, օգնելու պատրաստակամություն, արագաշարժություն: Պատրաստակամ աշխատողը սիրալիր հարցուփորձ է անում այցելուին, պարզում նրա նպատակը և համապատասխան օգնություն  ցույց տալիս:

Այցելուների ընդունելությունը աշխատավայրում

Հիմնարկի հետ առնչվելիս այցելուները նույնպես պետք է պահպանեն քաղաքավարության կանոնները: Այցելուն էլ իր հերթին պետք է աշխատողին   քաղաքավարի և սիրալիր վերաբերվի և իր ասելիքը շարադրի պարզ ու հստակ:

Հիմնարկի մուտքի դուռը աշխատեք չշրխկացնել, իսկ աշխատասենյակ մտնելիս հարկ է դուռը թակել, ներս մտնելիս մի զլացեք բարևել:

Երբ ընդունարանում  աշխատող  է նստած (կամ աշխատողներ), ոչ մի դեպքում չի կարելի գնալ ուղիղ տնօրենի սենյակ` պատճառաբանելով, թե նրա հետ եք ուզում զրուցել:
Երբ այցելուն տեսնում է, որ աշխատողը դրամ է հաշվում կամ հաշվարկ է անում, պետք է սպասի, մինչև վերջինս ավարտի, հետո նոր դիմի նրան:
Այցելուն պետք է խոսի սիրալիր տոնով. Հիշե'ք. սիրալիր տոնը մեծացնում է գործի հաջողությունը:  
Հարկ է միշտ գործածել քաղաքավարության տարրական արտահայտություններ. «Շնորհակալություն», «Խնդրեմ»… 

Սովորաբար ղեկավարն այցելուին ընդունելիս ոտքի չի ելնում: Նա կարող է այցելուին խոսքով կամ ժեստով հասկացնել, որ նա նստի: Սակայն կանանց կամ տարեց մարդկանց ընդունելիս ցանկալի է, որ ղեկավարը ոտքի ելնի և այցելուին ուղեկցի դեպի աթոռը:

Այցելուին ընդունելիս ղեկավարն ինքն է ընտրում նրա հետ հաղորդակցվելու ոճը:

Պաշտոնական հաղորդակցման դեպքում իր աշխատասեղանի առջև նստած ղեկավարը, ողջունելով այցելուին, ներս է հրավիրում նրան և առաջարկում նստել: Ընդունելության ժամանակն ու շփման բնույթը որոշում է ղեկավարը:

Ոչ պաշտոնական հաղորդակցության դեպքում ղեկավարն այցելուին ողջունում է տեղից վեր կենալով և հրավիրում է նստել կոլեգիալ աշխատասեղանի մոտ, իսկ ինքը նստում է այցելուի դիմաց: Հանդիպման և զրույցի տևողությունը կախված է կողմերի փոխադարձ պայմանավորվածությունից:

Ընկերական հաղորդակցության դեպքում ղեկավարն այցելուին դիմավորում է սենյակի կենտրոնում  և ողջունելուց հետո առաջարկում է նստել հանգստի համար նախատեսված բազմոցին:
Ղեկավարների մեծամասնությունը ցանկանում է կրճատել այցելուների ընդունելության համար նախատեսված ժամանակը, քանի որ հաճախ են հանդիպում այնպիսի այցելուներ, ովքեր ավելորդ դատարկաբանություններով անհանգստացնում են ղեկավարներին և խլում նրանց ժամանակը:
Նման իրավիճակներից խուսափելու համար ղեկավարը պետք է որքան հնարավոր է արագ պարզի այցի նպատակը (առաջարկ, խնդրանք):

Ռուս  հոգեբան Վլասովան ղեկավար աշխատողներին խորհուրդ է տալիս վարվել հետևյալ կերպ.

Այցելուների ընդունելությունը աշխատավայրում

•    Ուշադի'ր լսեք այցելուին: Երբ այցելուն ձևակերպում է իր ասելիքը, աշխատեք հուզականորեն ապրումակցել և աջակցել նրան ( գլխով արեք, ժամանակ առ ժամանակ ասեք` «Ես ձեզ լսում եմ», «Շարունակեք», «Այո', այո'» և այլն:

•    Փորձեք խնդիրը պարզել հետևյալ հարցերի օգնությամբ. «Եթե ես ձեզ ճիշտ հասկացա, ապա…», «Դուք նկատի ունեք…», «Այսինքն` դուք կարծում եք, որ…»:

•    Ճշտեք այն բոլոր գործոնները, որոնցից կախված է հարցի լուծումը և ձևակեերպեք հարցի լուծման տարբերակը: Ցանկացած խնդրի լուծումը հարկավոր է գտնել այցելուի հետ, ոչ թե նրա գնալուց հետո, որպեսզի այն վերջական լինի: (Այսինքն` նախապես կարող եք իմանալ այցելուի կարծիքը խնդրի լուծման այդ տարբերակի մասին և այդպիսով խուսափել ավելորդ հանդիպումից):     

•    Երբ այցելուն ձևակերպում է իր խնդիրը, հարցրեք, թե ինքն ինչպիսի լուծում է  ակնկալում: Եթե այցելուն ագրեսիվ է տրամադրված և լարված է, աշխատեք թոթափել նրա լարվածությունն ու բացասական հույզերը փոխարինել դրականով: Դրան կարելի է հասնել հարգալից, սիրալիր ու բարյացակամ վերաբերմունքով: Խորհուրդ չի տրվում նյարդայնացած այցելուին հանգստացնել. «Մի' հուզվեք, խնդրում եմ…» «Հանգստացե'ք»… Այսպիսի փորձերը ավելի կխորացնեն նրա լարվածությունը: Նման իրավիճակում ավելի լավ է  անկեղծ տրամադրվածություն և օգնելու պատրաստակամություն դրսևորեք: Կարելի է նաև հարցնել. «Իսկ ինչպե՞ս կվարվեիք դուք իմ փոխարեն…»:

•    Իր աշխատակիցների ընդունելությունը ղեկավարը կարող է հստակ կերպով կարգավորել` յուրաքանչյուր աշխատակցի համար ընդունելության որոշակի ժամ նշանակելով:

Աշխատակիցների ընդունելություններին հատկացված ժամանակը կարելի է կրճատել և դրա փոխարեն պարբերաբար աշխատանքային կամ կազմակերպչական հարցերի շուրջ    խորհրդակցություններ կազմակերպել:


Տարածել...
 

Նմանատիպ նյութեր



Նոր նյութեր


Միացեք մեզ YouTube-ում... 80հզ.+ բաժանորդ


Կատեգորիա: Խորհուրդներ ամեն օրվա համար | Դիտումներ: 1009 | Ավելացրեց: Admin | Տեգեր: աշխատող խորհուրդներ, աշխատանք | Վարկանիշ: 0.0/0
Կայքն իր գործունեությունը տեղափոխել է «Ժամանց և Տեղեկատվություն» YouTube-յան ալիք: Շուտով դուք կվերահասցեավորվեք մեր erkusov.com ֆեյսբուքյան էջ: Միացեք 125հզ.+ բաժանորդներին:
Սեղմիր Հավանել և կարդա հետաքրքիր նյութեր

Լավ