10:10 Ժամանակի կառավարում. խորհուրդներ թե՛ ղեկավարներին, թե՛ յուրաքանչյուրին | |
Ի՞նչ է ժամանակի կառավարումը: Ժամանակի կառավարումը կառավարման նոր մոտեցում է, որը կոչված է ուսումնասիրելու ժամանակի արդյունավետ օգտագործման ուղիները` ժամանակի ծախսման պլանավորումը, կարգավորումը , կազմակերպումն ու վերահսկումը: Ժամանակի կառավարումը մի հմտություն է, որն անհրաժեշտ է աշխատանքների ճիշտ պլանավորման, դրանց առաջնայնության որոշման համար: Ժամանակի վատնում
Ինչպե՞ս կառավարել ինքներս մեզ Աշխատանքը կատարյալ անելն ի հաշիվ այլ առաջնահերթությունների կտանի ժամանակի կորուստի: Մտածե՛ք ` ինչքանով է այդ կատարելությունը կարևոր ձեր գործի համար: Ծայրահեղ կատարելությունը ժամանակի ոչ իրատեսական օգտագործումն է: Խառնաշփոթ Եթե ինչ -որ բան չեք գտնում, զգալի ժամանակ եք տրամադրում այն փնտրելու համար: Ամեն ինչի համար տեղ և ամեն ինչ իր տեղում Սա իդեալական տարբերակ է, նույնիսկ աղբարկղը: Մի՛ պահեք ամեն ինչ: Դասակարգե՛ք ձեր թղթերը : Էներգիայի պակաս Հատկացրեք ժամանակ ձեր առողջությանը` ճիշտ սնվելուն, վարժություններին, քնին, այլապես ձեր աշխատանքը արդյունավետ չի լինի: Որոշումներ Մշտապես որոշումներ կայացնելը ժամանակ է պահանջում: Սովորեցրեք, որ մարդիկ առաջարկեն լուծումները, ոչ խնդիրները: Հարցրեք, ինչպես իրենք կլուծեին պրոբլեմները: Մերժելու անկարողություն Զանազան պատճառներով մերժելու անկարողությունը տանում է լարվածության, արտաժամյա աշխատանքի, ծանրաբեռնվածության: Տարածել... Նմանատիպ նյութերՆոր նյութերՄիացեք մեզ YouTube-ում... 80հզ.+ բաժանորդ
| |
|